Deze website gebruikt cookies. Cookies verbeteren de gebruikerservaring en helpen deze website beter te maken. Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Meer lezen: Privacybeleid
melding sluiten

Veelgestelde vragen


Heb je een vraag over de Renault Eropuit Kaart? Wellicht vindt je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren via +31 (0)10-204 30 73 of via contact@renault-winteractiviteiten.nl

Hoe kan ik aan deze actie deelnemen?
Wanneer je bij de Renault-dealer tussen 1 november 2018 en 25 januari 2019 de Renault Wintercheck heeft laten uitvoeren dan heb je een unieke actiecode ontvangen (op=op). Met de unieke actiecode kan je op deze site (renault.nl/winteractiviteiten) van 1 november 2018 t/m 31 mei 2019 onbeperkt activiteiten boeken waarbij je telkens tot wel 70% korting krijgt op elk entreekaartje.

Tot wanneer en hoe kan ik de unieke actiecode verkrijgen?
Wanneer je bij de Renault-dealer tussen 1 november 2018 en 25 januari 2019 de Renault Wintercheck hebt laten uitvoeren dan ontvang je een unieke actiecode (op=op). Met de unieke actiecode kan je op deze site (renault.nl/winteractiviteiten) van 1 november 2018 t/m 31 mei 2019 onbeperkt activiteiten boeken waarbij je telkens tot wel 70% korting krijgt op elk entreekaartje.

Tot welke datum kan ik mijn unieke code verzilveren?
Je kan de unieke actiecode tussen 1 november 2018 en 31 mei 2019 onbeperkt gebruiken. Bewaar de actiecode dus goed, je kan hem zo vaak als je wilt gebruiken!

Kan ik voor deze actie bij alle dealers terecht?
Je ontvangt alleen een unieke actiecode als je in de actieperiode (1 november 2018 t/m 25 januari 2019) de Renault Wintercheck bij een erkende Renault-dealer laat uitvoeren. Bekijk hier de deelnemende dealers.

Ik heb de unieke code niet meer. Kan ik toch deelnemen aan de actie?
De unieke code is noodzakelijk om je E-tickets te kunnen bestellen. Dit geldt voor elke bestelling die je in de actieperiode doet. Indien je geen unieke actiecode hebt ontvangen bij de dealer, dan vragen wij je om contact op te nemen met de Renault-dealer om te vragen of je die alsnog kunt ontvangen. Mocht je de unieke actiecode zijn kwijtgeraakt, dan kan je contact opnemen met de Helpdesk en de factuur van jouw Renault Wintercheck tonen. Als deze aan de voorwaarden voldoet, dan zullen we je alsnog een code verstrekken.

Wat houdt de Renault Eropuit kaart in?
Met de unieke code op de pas ontvang je kortingen die oplopen tot 70% per entreekaartje op de geselecteerde aanbiedingen. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op de actiewebsite renault.nl/winteractiviteiten

Hoe vaak kan ik een bestelling plaatsen?
Zo vaak als je wilt! In de periode van 1 november 2018 t/m 31 mei 2019 kan je onbeperkt E-tickets bestellen. Bij elke bestelling wordt opnieuw om de unieke actiecode gevraagd, bewaar deze dus wel zorgvuldig!

Hoe kan ik de bestelling betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard.

Hoe en wanneer ontvang ik de E-tickets?
De E-tickets worden binnen 15 minuten per E-mail naar je verstuurd of uiterlijk een week voor de gereserveerde datum indien dit om een concert of een evenement gaat.

Ik heb de email met daarin het E-ticket niet ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer de spam inbox. Nog steeds geen E-mail? Stuur een E-mail naar contact@renault-winteractiviteiten.nl en vermeld de unieke code, naam, telefoonnummer en voor welke activiteit je een e-voucher wenst aan te maken. Eén van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact opnemen. (Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00, uitgezonderd officiële feestdagen).

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Dien ik de E-tickets uit te printen?
In veel gevallen niet maar wij raden aan om de tickets uitgeprint mee te nemen naar de bestemming van jouw dagje weg. Het E-ticket dien je te overhandigen bij de entree.

Hoe kan ik mijn E-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om de E-tickets te wijzigen.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, kan je van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 (uitgezonderd officiële feestdagen) contact met ons opnemen via +31 (0)10-204 30 73 of e-mailen naar contact@renault-winteractiviteiten.nl

Wat zijn de contactgegevens van de Helpdesk?
Telefonisch: 010-204 30 73 (standaard tarief, uiteindelijke kosten afhankelijk van de provider, bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00, uitgezonderd officiële feestdagen).
E-mailadres: contact@renault-winteractiviteiten.nl

Heb je vragen of opmerkingen die niet specifiek over deze actie gaan, dan kan je het beste contact opnemen met Renault Klant Relaties via het telefoonnummer 0800-0303 (op werkdagen van 8:30 – 17:00 uur) of stuur een e-mail naar klantrelaties@renault.nl