Deze website gebruikt cookies. Cookies verbeteren de gebruikerservaring en helpen deze website beter te maken. Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Meer lezen: Privacybeleid
melding sluiten

Veelgestelde vragen


Heeft u een vraag over de 2 for 1 voucher? Wellicht vindt u het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren via +31 (0)10-204 30 73 of via contact@renault-winteractiviteiten.nl

Hoe kan ik aan deze actie deelnemen?
Wanneer u bij de Renault- dealer tussen 1 november 2017 en 26 januari 2018 een Renault Wintercheck heeft laten uitvoeren aan uw auto dan heeft u een unieke actiecode ontvangen. Met uw unieke actiecode kunt op deze site (www.renault-winteractiviteiten.nl) t/m 31 mei 2018 onbeperkt activiteiten boeken waarbij u telkens elk 2de kaartje gratis krijgt.

Tot wanneer en hoe kan ik de unieke actiecode verkrijgen?
U kunt t/m 26 januari 2018 de Wintercheck laten uitvoeren bij de Renault-dealer. Met deze code kunt u t/m 31 mei 2018 onbeperkt activiteiten boeken waarbij u telkens elk 2de kaartje gratis krijgt.

Tot welke datum kan ik mijn unieke code verzilveren?
U kunt de unieke actiecode tot en met 31 mei 2018 onbeperkt gebruiken.

Kan ik voor deze actie bij alle dealers terecht?
U ontvangt alleen een unieke actiecode als u in de actieperioe (1 november 2017 t/m 26 januari 2018) de Renault Wintercheck bij een erkende Renault-dealer laat doen. Bekijk hier de deelnemende dealers

Ik heb de unieke code niet meer. Kan ik toch deelnemen aan de actie?
De unieke code is noodzakelijk om uw e-tickets te kunnen bestellen. Dit geldt voor elke bestelling die u in de actieperiode doet. Indien u geen unieke actiecode heeft ontvangen bij de dealer, dan vragen wij u om contact op te nemen met uw Renault-dealer om te vragen of u die alsnog kunt ontvangen. Mocht u de unieke actiecode zijn kwijtgeraakt, dan kunt u contact opnemen met de helpdesk en uw factuur van uw Renault Wintercheck tonen.

Wat houdt de 2 for 1 voucher in?
Met de unieke code die u heeft ontvangen krijgt u het tweede E-ticket gratis, wanneer u één E-ticket bestelt. De E-Tickets zijn ook te bestellen in meervouden bijvoorbeeld: 4=2 gratis 6=3 gratis met een maximum van 8 tickets. De gratis E-Ticket(s) worden automatisch verwerkt in de prijs bij het afrekenen.

Hoe vaak kan ik een bestelling plaatsen?
In de actieperiode van 1 november 2017 t/m 31 mei 2018 kunt u onbeperkt e-tickets bestellen met het 2de kaartje gratis. Bij elke bestelling wordt u opnieuw om de unieke actiecode gevraagd, bewaar deze dus zorgvuldig!

Hoe kan ik de bestelling betalen?
U kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard.

Hoe en wanneer ontvang ik de E-tickets?
De E-tickets worden binnen 1 werkdag (mits op voorraad) per e-mail naar u verstuurd of uiterlijk een week voor de gereserveerde datum van het evenement.

Ik heb de email met daarin het e-ticket niet ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer de spam inbox. Nog steeds geen e-mail? Stuur een e-mail naar contact@renault-winteractiviteiten.nl en vermeld uw unieke code, naam, telefoonnummer en voor welke activiteit u een e-voucher wenst aan te maken. Eén van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact opnemen.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
U ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Dien ik de E-tickets uit te printen?
De E-tickets dienen uitgeprint te worden. U dient deze te overhandigen bij de entree.

Hoe kan ik mijn E-tickets wijzigen en annuleren?
Helaas is het niet mogelijk om de E-tickets te wijzigen en te annuleren.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zullen niet aan derden worden verstrekt.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als u een foutmelding krijgt, kunt u tijdens kantooruren contact met ons opnemen via +31 (0)10-204 30 73 of e-mailen naar contact@renault-winteractiviteiten.nl

Het e-ticket wordt niet geaccepteerd bij de betreffende locatie, wat moet ik doen?
Neem contact op met de helpdesk, dan zal één van de medewerkers zo spoedig mogelijk een passende oplossing bieden.
Telefonisch: 010-204 30 73 (standaard tarief, uiteindelijke kosten afhankelijk van de provider, bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00, uitgezonderd officiële feestdagen). Mocht u buiten de openingstijden de helpdesk willen bereiken, stuurt u dan een e-mail naar contact@renault-winteractiviteiten.nl. Uw e-mail zal zo spoedig mogelijk worden beantwoord.

Wat zijn de contactgegevens van de Helpdesk?
Telefonisch: 010-204 30 73 (standaard tarief, uiteindelijke kosten afhankelijk van de provider, bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00, uitgezonderd officiële feestdagen).
E-mailadres: contact@renault-winteractiviteiten.nl


Heeft u vragen of opmerkingen die niet specifiek over deze actie gaan, dan kunt u het beste contact opnemen met Renault Klant Relaties via het telefoonnummer 0800-0303 (op werkdagen van 8:30 – 17:00 uur) of stuur een e-mail naar klantrelaties@renault.nl